srijeda, 9. siječnja 2013.

Procesi za bolju komunikaciju




Interna komunikacija je način prenošenja informacija unutar neke organizacije. Unutar neke organizacije mogu biti razni načini prenošenja informacija. Neki su dobro organizirani,a neki i nisu. Neke komunikacije su vertikalne,imamo horizontalne, silazne i jako rijetko uzlazne. Nekako je učestalo uzlaznu komunikaciju slabije razvijati,a izuzetno je potrebna. Budući je na takav način efikasan prijenos svih postavki od nižih dijelova organizacije, prema višim, dolazi do pravih podataka koji mogu donijeti kvalitetu organizaciji. Posebno je neobično kada komunikacija nije došla do svojih krajnih korisnika.
Većina organizacije ima problem sa komuniciranjem ili ih smatra ne potrebnim. Samo što je komunikacija proces koji se nikada ne smije zaustaviti. Svakako je komunikacija bitna i što je važno-nikad se ne smije prekinuti. Uvijek su komunikacije važne i to ne samo za vrijeme kampanje,koje su pojedinci koristili,nego i nakon kampanje. Čak je nakon kampanje uspostava komunikacije još je bit-nije nego za vrijeme kampanje. Zamislite situaciju gdje pojedinci,koji su zainteresirani,sve bitne informacije dobiju nakon svih događanja. Imate čak i situaciju gdje će netko reagirati na kampanju kada dobro razmisle i  važu cijelu situaciju. Sigurno je problem i to što pojedini kanali nisu dovoljno dobro odrađeni. Kanal je put za diseminaciju pojedinih stavova i poruka od strane organizacije.
Potrebno je imati dobro balansiranu komunikacijsku strukturu,jer bez nje danas ne možemo. Timski rad je od velike važnosti,a bez komunikacije je jako teško odraditi sve aspekte poslovanja i zahtjeva društva.
Ovdje nas interesiraju postavke komunikacije koje mogu unaprijediti procese razumijevanja i razmjene informacija.

1. Obogatite lojalnost suradnika / zalaganje
2. Nova tehnologija / mobitel aplikacije
3. Koristite društvenih medije
4. Koristite softver za bolje upravljanje odnosima s klijentima
5. Slušati i učiti

Ovaj se pristup može primijeniti i na eksternu i na internu skupinu zainteresiranih.
1. Založite se u svojem poslovanju ili usluzi. Svakako ćete biti prepoznatljivi i sigurno će vas  cijeniti i interna i vanjska javnost. Omogućite klijentima i svojim suradnicima učestvovanje u vašim smjerovima djelovanja. Najbolja je mogućnost: pitajte ih. Svakako će vam omogućiti informaciju koja Vam je možda promakla. Možda će vam pitanje omogućiti drugačiji pogled na svijet ili vam čak olakšati odluku za riskantnije odluke u djelovanju. Svakako ćete izazvati emocionalnu povezanost sa svojom okolinom. Naravno na kraju se događa lojalnost. Kada uvjerimo i sebe i svoju internu i eksternu javnost o  zajedničkom djelovanju. To je ono što je cilj odnosa s javnošću. Trebamo se prilagoditi organizaciji i komunikaciju odrediti na najefikasniji način,koji je moguć.
2. Svakako je ulaganje u tehniku izuzetno važno. Nove aplikacije olakšavaju život,još ako ga povežete sasvim je sigurno kako ćete imati veći doseg djelovanja,a osim toga dobivate i dodatno vrijeme za uspješnije poslovanje. Svakako je dobra automatizacija,ali nije preporučljivi prenaglašavanje takve tehnike. Negdje dobro dođe osobni kontakt. Možda je to do-bitna kombinacija i za vas. Automatizacija sa ljudskom podrškom i svakako imate do-bitnu kombinaciju.  Bitna je bolja pokrivenosti svojih komunikacijskih i društvenih kanala. Povezivanje jednih sa drugima je od velike važnosti.
3. Svakako su društveni mediji važni. Teško ćete preko društvenih mreža dobiti klijenta,jer ste okruženi konzervativnim društvom. Takvo društvo je okrenuti prema viđenju proizvoda,više od slikovnoj prikaza. Znači,više vole dotaknuti proizvod,nego ga vidjeti na Internetu ili TV-u ili slično. Još jedna od otežavajućih okolnosti jeste što naši ljudi baš ne koriste kupovinu preko medija (Interneta,telefona i sl). Međutim, preko društvenih mreža dolazite do svijesti svojih klijenata i dajete do znanja kako još radite,postojite,opstajete. Svakako se na taj način približavate svijesti eksterne javnosti za vaše djelovanje. Ovdje je najteže što pojedine organizacije dovoljno ne ističu svoje poslovne atribute. Ponekad je jako teško prepoznati što pojedine organizacije rade. Većinom Svaštara ali glavna djelatnost im je negdje u magli. Svakako bi bilo dobro imati i eksternu i internu javnost na istoj mreži.  ZAMISLITE: svi zaposlenici i okolna javnost na Twitteru i aktivno surađuju. Izgrađuju odnose i poboljšavaju efikasnost svih elemenata organizacije  Negdje je nažalost još uvijek zabrana bilo kakvih društvenih mreža,pa tako i Twittera-šteta.
4. Softver bi bio odličan,ali takvih programa baš nema za sva zanimanja. Neke oblike programa treba prilagoditi ili čak koristiti više njih za svoj oblik rada. Svakako ih treba pronaći i koristiti. Neki se lako postavljaju i koriste. Dok neki se koriste direktno na Internetu. Svakako treba biti kreativan.
?!
?! (Photo credit: njaminjami)
5. Slušati i učiti je ponekad najteže,ali je izuzetno potrebno. Slušanjem saznajemo glavne i potrebne informacije  za daljnje djelovanje. Dobivamo informacije koje su nužne za efikasniji rad. Učiti je potrebno uvijek i u svako vrijeme. Primjena novih saznanja je isto potrebna kao i uvođenje novih tehnologija. Učenje i primjenjivanje naučenoga je nužnost kroz sve aspekte poslovanja i organiziranje. Većinom je potrebna široka naobrazba. Znati od svega po nešto sa naglaskom na svoju obavezu rada.


Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite. Javite nam na:blazenko72@gmail.com Facbook:Osjob komunikacija Fan Page Twiter: @Blazenko3
Enhanced by Zemanta

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.