utorak, 4. prosinca 2012.

Planiranje poslovnih aktivnosti



Postoje razni načini primjene poslovnih aktivnosti. Ovdje se način poslovne aktivnosti gleda kao smjernica poslovnog rada. Sve organizacije imaju svoje posebno djelovanje. Neki ne koriste ništa od poslovnih protokola,a neki se striktno drže takve procedure. Čak se ponekad tu proceduru stavlja pred ljude bez mogućnosti izmjene. Svakako je bitno vagati način djelovanja i primijeniti onaj koji je najbolji i najjednostavniji za rad.

Nedavno smo imali situaciju poslovnog savjetovanja male organizacije koja nije imala velike ljudske resurse. Vlasnik je u posao ušao iz drugih struktura,pa je to i bilo problem za primjenu kvalitetnijih načina poslovnog upravljanja. Većina zaposlenika je obučena i stasala u sklopu organizacije,a isto tako su došli iz drugih obrazovnih struktura. Svi drugi oblici razmatranja u poslovnom pogledu su bili izuzetno slabi ili se nisu koristili. Govoriti o misiji,viziji, odnosima s javnošću i ostalim načinima djelovanja, nismo mogli ni računati na postojanje. Svakako je bilo katastrofalno,ali najveći problem jeste što vlasnik koristi svoje trenutno raspoloženje za rješavanje poslovnih zadataka. Procedure su uglavnom bazirane na „vremenske prilike“.

Mogućnost prilagodbe ove organizacije tražilo je velika sredstva i mnogo vremena. Morali smo pronaći najjednostavniji i najučinkovitiji protokol koji olakšava poslovanje. Početak je bio nemoguć za realizaciju,budući se vlasnik nije mogao odlučiti prema smjeru poslovnog djelovanja i uspostavi organizacije. Pokušali smo objasniti osnove za novi način rada,ali smo imali samo odbijanje od strane zaposlenih i na kraju od vlasnika. Tešku situaciju smo pokušali odraditi na najbolji mogući način,ali nam je vrijeme istjecalo.

Nakon razmatranja cijele situacije,došli smo do zaključka, kako bi bilo dobro skratiti sve procese na minimalno. Zamislili smo proces u kojem se nalaze četiri slijeda. Od početka sa strategijom,preko uspostave organizacije,izradu produkcijskih materijala i na kraju smo sve iz-analizirali. Pokušali smo kroz naše djelovanje uvlačiti zaposlene,kako bi im bilo logičnije i lakše djelovanje. Ovdje smo naveli osnovne postavke.

Strategija:
-znati
-planirati

Organizacija:
construction
construction (Photo credit: happy.apple)
-sposobnost kretanja prema cilju
-sposobnost  timskog  djelovanja
-ostvarenje ciljeva

Produkcija:
-izgradnja sadržaja/kroz kanale
-vrijeme korištenja
-kanali
-utjecajna javnost/odnosi

Analiza:
-slušanje/analiza grupe
-sistem identifikacije i mjerenja rada


Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Enhanced by Zemanta

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.