ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Nikada ne zasjeniti gospodara ...


Postati lider na poslovnom području treba i hrabrosti i upornosti,ali naravno i znanja i umijeća.  Jedan od najvećih problema jeste:kako nešto napraviti,a opet ne zasjeniti svojeg nadređenog Možda je to jedino ograničenje u vašem razvoju i uspjehu. Tako se svakako možete i opeći i dovesti do svojih granica uspješnosti. Koliko ste puta bili u situaciji biti spreman i sposoban odraditi pojedine zadatke,ali se to jednostavno nije svidjelo vašem pretpostavljenom i naravno bili ste odbijeni. Pravilna je ravnoteža komunikacije izuzetno važna. Zato je komunikologija razvila sustave prijenosa informacija na jednostavan način.  Ovdje nećemo razgovarati o načinima komunikacije,nego o ustroju organizacija i smjerovima kretanja. Ovdje organizacije gledamo kao općeniti oblik koji se nalazi oko nas. Mogu biti i privatne i društvene,ali im je svima jednak cilj,opstanak i nastavak poslovanja.

Postoje ljudi koji su zainteresirani za svoje organizacije i uspjeh u hijerarhiji. Neki ih gledaju kao hladne i proračunate osobe koje su spremne na sve. Neki su opet ograničeni na samo svoje jednostavno djelovanje,bez potresa i nadanja.  Želja im je provesti dan i dobiti svoju zajamčenu plaću,a za ostalo ih nije briga.  Svakako je ovo velik problem pojedinim poslodavcima. Postavljaju si pitanje:tko je zaslužan,tko je sposoban,tko može biti glavni u razvoju? Ovo je naravno velik problem koji,nažalost, poslodavci rješavaju na ustaljeni način,postavljaju poslušne na takve funkcije. Misle, ako poslušnog postave na odogovornu funkciju, kako će imati manje problema. Nikako!!! Poslušnik je samo izazvao ne posluh kod ostalih zaposlenika. Onih koji mjere sve što se događa oko njih,pa se prema tome i postavljaju u budućem vremenu.  Ostali su zaposlenici postali jednostavno ne zainteresirani,a to opet izaziva smanjenje produktivnosti i životnog vijeka same organizacije.

Zaposlenici su ti koji mjere sve što se događa oko njih,oni su zainteresirana javnost u organizaciji. Oni su ti koji mjere uspješnost i djelotvornost u samoj organizaciji. Pojedinci su svakako dobro obučeni za svoje radno mjesto,ali većinom su NE ZAINTERESIRANI za poboljšavanjem poslovanja same organizacije,jer jednostavno nisu motivirani. Nemaju motivaciju,nemaju želju,a samim time ni namjeru dovesti poslovanje do većih i kvalitetnijih sfera. Ovdje poslodavci imaju problem,jer od sljepila ne vide očito. Od loših i prosječnih ne vide one koji su dobri i kvalitetni. Začarani ciklus je opet zatvoren!

Najveći od svih problema jeste: kako NE IZAZVATI negativne reakcije na svoje djelovanje? Ovdje je potrebno napraviti djelovanje u odnosnim komunikacijama. Pretpostavka jeste kako će zaposleni povući svoje djelovanje u mirovanje. Jednostavno neće iznositi nikakav ni zahtjev niti mogućnost napredovanja. Opet se ne dovodi do zadovoljavajućeg procesa razvoja i rasta.  Nikako se na takav način ne rješava ciklus prema novim vrijednostima. Ovdje je svakako potreban proces prema definiranju novim načinima djelovanja. Ovdje je naveden proces koji se lako može riješiti i usmjeriti prema ciljevima.


Strategija:
-znati
-planirati

Organizacija:
-sposobnost kretanja prema cilju
-sposobnost timskog djelovanja
-ostvarenje ciljeva

Produkcija:
-izgradnja sadržaja/kroz kanale
-vrijeme korištenja
-kanali
-utjecajna javnost/odnosi

Analiza:
-slušanje/analiza grupe
-sistem identifikacije i mjerenja učinjenog

Ovdje je jedan aspekt jako važan,a to je veličina,oblik i sposobnost pojedine organizacije za djelovanjem. Ukoliko je tim suradnika djelotvoran i fleksibilan tada je situacija bolja.  Usklađenost je veoma važna. Svakako je potrebno imati pravilno obučavanje i zajednički cilj koji imaju jasnu viziju,koja je jasna svima. Svima koji su u taj proces uključeni.

Svakako je teško uspostaviti djelovanje u organizacijama koje nemaju usklađen tim ili još gore kada se bore između sebe.  Pojedine organizacije nemaju zamišljeni oblik djelovanja,pa su obično prepuštene same sebi. Ovdje je već problem kontrole i upravljanja djelatnika u organizaciji. Netko je jednostavno smatrao kako ne treba voditi računa o načinu rada i uspješnosti organizacije. Možda im je to bilo lakše, ne voditi računa o načinu poslovanja.



from unter den linden, berlin, germany by Bart...
from unter den linden, berlin, germany by Bart Weber (Photo credit: todaysart)
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
Javite nam na: blazenko72@gmail.com

Enhanced by Zemanta

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

Objavi komentar

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.