ponedjeljak, 10. prosinca 2012.

Analiza politike i odnosi s javnošću



Svaki proces  ima svoj slijed  za rješavanje.  Proces koji je potreban gledati ima svoje zakonitosti. Neki svoje procese usitnjavaju,a neki mu površno pristupaju,ali je svakako potrebna analiza zatečenog stanja. Neke poslovne organizacije imaju potrebu nazivanja problema,istraživanje nastanka problema,prijedlog rješavanja problema i na kraju se određuju prema krajnjem rješavanju problema. Samo što taj proces nekada traje predugo. Često se zato i ne koriste postupci  prema redoslijedu,pa nastane prostor za manipulacije ili izgradnja neformalnih grupa za pritisak. Takav oblik je posebno ne potreban.
 Potrebno je imati proceduru rješavanja problema. Proceduru koja je jasna svima i koja je svima na upotrebi. Svakako treba odrediti procedure prema ustrojstvu organizacije. Normalno je kako nećete kompliciranu proceduru upotrijebiti u slabije zahtjevnim organizacijama. Također i obratno,ako su organizacije kompleksne.
Ovdje nas interesira politička organizacija i djelovanje kroz takav oblik organizacije. Manje stranke nemaju ustaljenih oblika analiza i djelovanja. Uglavnom su orijentirane na prepoznatljivost. Svakako ih interesira na prečac pobijediti "glavne igrače",ali to čak nije dobro. Nije dobro zato što taj proces nastanka i djelovanja analiza treba biti u kulturi,običaju i općenito često dobro upotrjebljeno na sastancima svih političkih opcija. Prepoznavanje je glavna situacija u svim elementima,a posebno u načinima političkih struktura. Socijalna psihologija ima svoje načine na kojima prepoznaje načine djelovanja i analizira sve stavke,a ono što je interesantno jeste postupak djelovanja. 

1)Analiza društva jeste prvi  i  najvažniji postupak u stvaranju političke opcije u nastajanju i opstanku. Kakvo je to društvo? Je li lijevo ili desno? Jesu li ciljevi jasni ili su zbrkani? Sve su to pitanja na koja trebate imati jasno definirani plan djelovanja. Djelovanja na koja se pokušavate nametnuti sa svojom retorikom ili "političkim programom". Većinom to netko i ne čita,ali je svakako bitno zbog kasnije akcije i same prepoznatljivosti. Ovdje su navedeni još neki stavovi koji trebate prepoznati,a to su, koliko se javnost obazire na pojedine političke poruke? Koliko se orijentiraju na takve komunikacijske situacije i slijede li ih? Ukoliko uvjeti dobri,a ciljevi različiti,tada imate slabu prepoznatljivost u političkim programima. Ukoliko su isti ciljevi ,a različito ponašanje tada imate razlike koje mogu dovesti do veće aktivnosti na suprotstavljenim stranama. Opet je sve u ovisnosti od samih birača i njihovih zanimanja za ukupno djelovanje nekih organizacija.
a)u istim uvjetima-različiti ciljevi
b)isti ciljevi-različito ponašanje
2)Tipološka analiza je jako bitna,ali kod nas je baš i nema. Nitko nije koristio anketiranje za dublje razumijevanje tipova biračkog tijela,a osim toga to je jako skupo i traje dosta vremena. Većinom su političke organizacije ne zadovoljne biračima i suprotan smjer.
3)Analiza pojedinca je česta u organizacijama koje vode ljudske resurse,ali je i njih jako malo. Oni koji su prepoznatljivi su jači,a oni koji su tiši  njima  je jako teško,pa se tako mogu opisati veće političke organizacije koje nemaju plana za svoje kadrove. Ovdje smo naveli princip na koji neke organizacije prepoznaju svoje članove,birače i ukupno ljudstvo. Što je žalosno,to nije ni  statistika.
a)ne sliči ni na koga
b)sliči na neke
c)sliči svima ostalima
Hrvatski: Odnosi s javnošću.
Hrvatski: Odnosi s javnošću. (Photo credit: Wikipedia)
Svakako su odnosi s javnošću bazirani kao resursni centar u ovakvim organizacijama. Ukoliko nema ureda za ljudske resurse,tada ih treba potpomoći u toj djelatnosti,jer se uglavnom vrhovi stranaka na obaziru na djelovanje i upornost samih pojedinaca. Većinom je vrh organizacije zainteresiran na djelovanje cijele organizacije u kompletu,a nemaju vremena za prepoznavanje truda i rada pojedinaca.


Komentirajte ili nam javite.
Javite nam na: blazenko72@gmail.com
Twiter: Blazenko3
Facbook page: OsJob komunikacija
Enhanced by Zemanta

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.