ponedjeljak, 10. rujna 2012.

Zašto koristiti usluge savjetnika? (3)



Treći dio i ne manje bitan,a riječ je o savjetnicima i kako ih birati. Ovdje smo ubacili i razmišljanje savjetnika,ali samo glavne postavke. Nikako se nismo željeli zadržavati na dubinskim razmišljanjima,jer to nije naš prostor rada. Vrlo važno kod odabira savjetnika jeste određenje granica. Svakako morate imati zamišljenu situaciju. Morate odrediti što vam je bitno. Kada ste to napravili onda idete na izbor savjetnika. Sigurno ćete imati više predloženih kandidata,pa se možete odlučiti za onoga koji vam odgovara. Ono što je potrebno,a izbor je vaš.

Zapošljavanje savjetnika:
-nametnuti ograničenja
-ponuda
-vrijeme potražnje
Nametnuli ste ograničenja,u vremenu,novcu,izboru, itd. Vidite kako se poštuju vaša pravila i nastojite biti dosljedni. Na običnu ponudu ili PICH kako ga zovu,javit će vam se nekoliko njih,ali sigurno kako neće najjače agencije,jer one ne žele da ih se ucjenjuje ili će doći do vas preko vaših prijatelja. Svakako odredite i korist i znanje,a možete i količinu utjecaja za vaše posebne zahtjeve i probleme. Vrijeme potražnje neka vam bude limitirano,jer se to sve može otegnuti do unedogled. Kako marketing stručnjaci kažu: stvori ponudu,pa je limitiraj vremenom,tako imaš šansu bržeg reagiranja na cijelu situaciju.
Imamo jednu temu,koju smo slabije obradili,a to je savjetnici uprava ili Management savjetnici. Oni su malo povlaštenijeg oblika i imaju stalniji unutrašnji posao,a to im daje povlaštenu poziciju za manipulaciju i prisvajanja zasluga. Neki razlozi koji olakšavaju izbor savjetnika.

Management savjetnici:
-stvaranje intelektualnog vlasništva
-interni kandidati nemaju težinu
-savjetnici nisu u sukobu
-savjetnik kao ogledalo tvrtke
-odobrenje strategije od više savjetničke instance
-tvrtke nemaju vremena za polako kopanje iz kaosa
-sposobnost i vještina savjetnika
Obično su ti savjetnici sa nekim određenim porijeklom. Znači imaju intelektualno vlasništvo,zbog čega su i došli na jednu određenu poziciju,odnosno,nalaze se tu gdje jesu. Neki interni kandidati nisu imali težinu,jer ih je netko ili nekako proglasio slabije sposobnim i kvalitetnim,od onog što se predlaže. To je naravno druga sfera djelovanja i o njoj ćemo drugi puta. Vanjski savjetnici ,koji dolaze izvana ili kao slobodni savjetnici nisu u sukobu interesa unutar organizacije. Nikako ih ne možete povezati sa zahtjevima i prohtjevima koje imate u zakulisnim igrama unutar organizacije. Većinom su vanjski savjetnici organiziraniji i žele kvalitetno riješiti situaciju,jer od toga zavisi koliko će posla imati u narednom periodu. Neki manageri unutar organizacije nisu sigurni u izbor strategije i načina poslovanja,pa se obraćaju većoj instanci ili jačim savjetodavnim agencijama,kako bi potvrdili svoje sumnje,a to je još jedan plus za vanjsko savjetovanje. Zašto se biraju vanjski savjetnici? Jednostavno,jer tvrtka nema vremena stvari rješavati na stari način. Tvrtka mora problem odmah prelomiti i doći do svježine ili kapitala ili poslovanja. Ukupno rečeno:sve za odabir savjetnika trebate dobro odrediti i naročito odabrati sposobnost i vještinu.

Savjetnik uprave razmišlja:
-identifikacija problema
-rješavaju jedan problem
-vanjski su suradnici.
Savjetnik u Upravi razmišlja ovakvim procesom. Pronađu problem,definiraju ga pojedinačno,a što je za njih odlično,nalaze se izvan organizacije i nije ih briga što će se kasnije dogoditi. Ondosi s javnošću mogu biti kreativni savjetnici,jer imaju vrijedne baze podataka i vrijeme za proučavanje problema.




Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite. 


<Skripta type = "text / javascript" >
 
Funkcija woopraReady (tracker) {
    tracker.setDomain ( 'yourdomain.com' );
    tracker.setIdleTimeout (300,000);
    tracker.track ();
 
    povratak false ; / / kada smo se vratili lažna, Woopra skripta neće nazvati pjesmu () funkcija ponovno.
}
 
( funkcija () {
var WSC = document.createElement ( 'skripta' );
wsc.type = 'text / javascript' ;
wsc.src = document.location.protocol + '/ / static.woopra.com / js / woopra.js' ;
wsc.async = istina ;
var SSC = document.getElementsByTagName ( 'skripta' ) [0];
ssc.parentNode.insertBefore (WSC, SSC);
}) ();
</ Script>

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.