ponedjeljak, 24. rujna 2012.

Zaslužujemo bolje,zar ne?




Najteži dio svakog posla jeste osmisliti neki kvalitetni i dobar  način za uspjeh. Većinom se odnosima prema svemu oko sebe na subjektivan način,čak  i previše subjektivan,jer smo imali želju nešto napraviti,ali eto nismo mogli jer nas nisu voljeli. Većina koristi i riječi kako su bili izuzetno dobri,ali nisu imali šanse kad ONI tamo nisu željeli konkurenciju,pa čak i imaju jake društvene zaštitnike. Sve su to pomalo izgovori i pomalo ublažavanje pada,ali je rijetkost pronaći neki iskreni komentar o tome kako jednostavno nismo mogli napraviti nešto bolje čime bi bili različiti od nekoga drugoga.
More jednih te istih organizacija imate oko sebe,a razlike su toliko male kako jednom potrošaču mora biti jako teško izdvojiti jednog ili dvije organizacije koje bi imale dušu ili možda nešto posebno i osobno o čemu bi razgovarali u slobodnom vremenu. Možda i malo istaknuli svoja posebna mjesta za izlazak i sastajanje. Možda neka mjesta koja imaju karakterističan osoban način poslovanja. Većinom to ne nalazimo ili nam promakne dok smo tražili onaj pravi oblik trgovačko-uslužno-ugostiteljska-ili ina mjesta za naše potrošačko zadržavanje i lojalnost.
Pojedinci kreću u poduzetničke VODE samo sa željom isticanja samih sebe,a ne sa zamišljanjem i omjerom mogućih snaga u svojem okruženju. Zbog toga i imamo situaciju kad na tri kuta kuće postoje 3 Caffe bara,a na jednom kutu se nalazi ulaz u zgradu. Kolika je vjerojatnoća za uspjeh sva tri kafića, jedino u uvjetima kad je ta zgrada od liječenih alkoholičara ili rezervat za alkoholičare. Male su vjerojatnoće za tako nešto. Pravi smjer u započinjanu poslovnog plana jesu natuknice koje slijede. Navodimo ih kao općeniti prikaz događanja u nekom i mjestu i prostoru,a sa ciljem sagledavanja pravilnijeg načina usmjerenja organizacija prema poslovanju.
Dobra ideja je u svakom slučaju prvi i najhitniji element. Prijatelj mi kaže kako smo bili zajedno u tom prostoru,a sasvim sam siguran kako tamo nisam bio. Nakon nekoliko dana se ispravio i priznao kako smo bili na drugom mjestu,što i priznajem,ali eto greška je bila što su svi poslovni prostori isti,možda ih parkiralište čini drugačijim. U svakom slučaju je dobra ideja ta koja čini organizaciju prepoznatljivom. Način poslovanja,usluge,suradnje,događanja,vrsta ljudi kao potrošača,sve su to dijelovi dobrog plana ukoliko želimo biti prepoznatljivi. Malo truda i osobnosti,malo smanjenja troškova,malo rada i zalaganja i to čini jedan prostor sa dušom. Nažalost pojedinci kupe ovce i odmah nađu i pastira kako bi čuvali stado. Takav odnos baš i ne daje rezultate.
Zaslužujem! Vječita rečenica,ali samo u početničkim greškama. Svi na svijetu zaslužuju bolje,ali je trenutno tako kako jeste. S time se treba pomiriti i preuzeti svoj cilj i svoju odgovornost na sebe i suradnike i početi raditi. Surađivati,dogovarati i naravno poslovati. Imate takvih primjera malih poduzeća u kojima se ljudi stvarno bore. Traže načina na koji će poboljšati poslovanje,ali nakon nekog određenog vremena dolazi do zamjene poslodavaca i cijela firma propada. Zašto? Zato što način poslovanja koji su imali na početku su izgubili nakon nekog vremena,a samim time su izgubili i ono najvrjednije-potrošača.
Više novaca svakome bi bilo dobro. Možda bi mi dobro poslovali sa viškom novaca. Možda uspijemo proširiti poslovanje,ali nam ne garantira daljnji rast. Pojedine organizacije zbog svoje glomaznosti su najviše izgubile,pogledajte T-Com. Organizacija koja gubi kontrolu nad poslovanjem zbog svojih prevelikih apetita. Više ne znaju što rade ni lijevo ni desno. Osoblje im postaje ne ljubazno,a takse na sve i svašta prevelike. Otpuštaju radnike u današnje vrijeme,pa samo i ono malo privrženih odbacuju od sebe. Hoće li se vratiti? Hoće samo oni koji su vezani teškim ugovorima.
Troškovi su uvijek velik ako svoj posao ne radite osobno. Ovome treba zamjena,onaj tamo se izmotava,onaj tamo je slomio nogu,onog tamo je udarila žena pa ne vidi na oba oka. To je područje ljudskih resursa,a zbog njih ogroman broj organizacija umire i nestaje. Poznanik prenosi informacije svoje propasti,pa navodi fiskalnu politiku,pa malo društvo,nešto je žena odnijela,nešto i ljubavnica,pa jednostavno nije imao šanse za poslovanje. Inače to poduzeće je bilo obećavajuće,ali samo u početku. Nakon što se poduzetnik odao piću,iću i šetanju po Zagrebu i modnim scenama,troškovi su samo rasli i rasli do današnjeg stanja. Imamo li razloga to mu reći?
Potrošač je alfa i omega svega onoga što počinjemo u poduzetničkim vodama. Malo izlizana riječ,ali je tako. Potrošač je osoba koja ima svoje interese i ako ih zadovoljite imate neku šansu za uspjeh. Nikako ne smijemo pretpostaviti kako je potrošač tu samo zbog nas,nego zato što smo trenutno najpovoljniji u danom prostoru. Osoba od koje mi postojimo,a sami tome i pripadamo. Početak naše poslovnosti,a gubitkom njega svetog potrošača,gubimo i ono što imamo. Kako ga god opisivali potrošač je nešto što nas čini sposobnim i aktivnim. Koliko mu se možemo prilagoditi?Koliko mu možemo podilaziti? Mnogo i još više,ali samo sa osnovnom svojom  misijom postojanja. Ukoliko smo svoje ciljeve i misije zaboravili onda je češća situacija gubljenja potrošača i odumiranja organizacije.
Obitelj je ono nešto što se nalazi kod kuće,a nikako ono nešto što imamo na poslu. Mnogi pogrešno procjenjuju kako bi vlasnik poduzeća i radnik trebali imati sličan ili čak isti način razmišljanja,ali to jako teško može se uraditi. Priča o nekim obiteljskim odnosima su za malu djecu,a pogotovu u poduzećima u kojima konkurencija između radnika može dovesti do sloma same organizacije. Upravo tako,jer nešto što smo jako dobro navikli jesu tračevi,a njih u našim organizacijama ima mnogo,čak i previše. Prema tome,obitelj je doma,a posao je posao.
Sve napisano je subjektivno gledano i nema namjeru nikoga vrijeđati.



Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite. 
Javite nam na:blazenko72@gmail.com 

Image representing Twitter as depicted in Crun...
Image via CrunchBase

twitter y macworld
twitter y macworld (Photo credit: juque)

<Skripta type = "text / javascript" >
Funkcija woopraReady (tracker) {
    tracker.setDomain ( 'yourdomain.com' );
    tracker.setIdleTimeout (300,000);
    tracker.track ();
    povratak false ; / / kada smo se vratili lažna, Woopra skripta neće nazvati pjesmu () funkcija ponovno.
}
( funkcija () {
var WSC = document.createElement ( 'skripta' );
wsc.type = 'text / javascript' ;
wsc.src = document.location.protocol + '/ / static.woopra.com / js / woopra.js' ;
wsc.async = istina ;
var SSC = document.getElementsByTagName ( 'skripta' ) [0];
ssc.parentNode.insertBefore (WSC, SSC);
}) ();
</ Script>


Enhanced by Zemanta

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

Objavi komentar

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.