ponedjeljak, 3. rujna 2012.

Na koji način stupiti u kontakt s potencijalnim kupcem?

Postoje mnogi načini na koje dolazimo do svojih kupaca. Kako doći do kupca? Naravno, marketingom i odnosima s javnošću. Odnosi s javnošću mogu biti idealan način djelovanja na percepciju,ali samo u kombinaciji sa drugim djelovanjima. Neki načini su novi,a neki su stari i bez potrebe. Možda i nije tako? Sve oblike pristupanju kupcu treba koristiti. Koristiti i one nove i one stare,čak se mora reći ,kako to treba raditi učestalo. Neki bi čak preporučili, kombinaciju više djelovanja marketinga,svakako smo i mi u toj skupini. Ovdje smo samo naveli načine za dolazak do klijenata i kupaca. Uglavnom smo ih podijelili na kulturne simbole,a to su oni koji se najčešće koriste i već su prešli u kulturnu simboliku djelovanja. Imate djelovanje prema kupcima,koje smo nazvali“sveti objekti“,njih nikako ne treba zaboraviti i oni su podrška kulturnim simbolima. Kombinacijom jednog i drugog sačinjavaju odličnu timsku sinergiju,koja sigurno neće napraviti nešto pogrešno u poslovanju. Jedino ako sami sebe želite minirati. Neki oblici koji se još korite jesu i rituali. Rituali su uglavnom načini koji se čak rutinski rješavaju. Načini na koji još nešto možete dodati svojoj vrijednosti i nastaviti sa komunikacijom sa svojom okolinom.
Više vrsta kontakata i djelovanje:

 I. Kulturni simboli 
 Poznavanje klijenata
 E-mail pozdravne kartice
 Odnosi s medijima
 Dugoročno oglašavanje
 Promotivni materijal
 Vizitke
 Vizitke za zaposlene
 Prodajni leci
 Marketing-bitka percepcije
 Napiši jednom
 Prezentacija
 Tjedni info

II. Sveti objekti
 Anketa
 Slobodne informacije
 Slijediti uspješne
 Organiziranje okupljanja
 Savjetodavni odbori
 Nikad ne pretpostavljaj
 Pojavljivanje na vrijeme
 Udruživanje s onim tko ti može pomoći
 Pobjedi konkurentnu opciju
 Imati saznanja o klijentu pri ruci
 Budite dostupni
 Budite stručnjak
 Yust in-time
 Održavati dobar publicitet
 Manje tržište
 Poziv novinarima na dnevnoj djelatnosti
 Animirani oglasi
 Optimizacija tražilica
 Poslovno prognoziranje
 Pokroviteljstvo

III. Rituali 
 Kredibilitet trendova i aktualna događanja
 Limitirano vrijeme
 Demografska situacija
 Korištenje medija za daljnji prijenos informacija
 Postavljanje na kupčevu poziciju
 Idite dalje
 Ignoriranje konkurencije
 Biti precizan u svojoj viziji
 Povećati učestalost oglasa
 Ponudite klijentu posjet virtualnom mjestu

IV. Pojačavanje emocija 
 Biti zahvalan
Predanost i dosljednost
Strah ili bol od gubitka
 Pozivi za pritužbe
 Saslušati klijenta
 Kategorije klijenata
 Partnerstvo
Poziv na telefon
 Znati odlučujući faktor
 Prepoznatljivost ponovljenog kupca
 Izravna pošta
 Skeniranje oglasa
 Hvala kartica
Ponovna prodaja
 Prijava u knjigu gostiju
 Pridruživanje online zajednici koja vas okružuje
 Posebni kupci.

Pojačavanje emocija je jedan od najboljih djelovanja u smjeru brendiranja vaše tvrtke. Zamislite situaciju:postali ste tvrtka,nešto prodajete,nešto ste prodali i umjesto da tražite novog klijenta vi zadržavate postojećeg sa svojim posebnim načinom marketinškog djelovanja. Većinu ovih poslova su napravili odnosi s javnošću,ali su djelovanja u marketinškim (percepcijskim) oblicima.  
Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.
 Javite nam na:osjobcomm@gmail.com
Facbook:Osjob Communication Fan Page
 Twiter: Osjob Communication
SVE KONZULTACIJE SU BESPLATNE. Ukoliko imate neki problem,slobodno nam javite. Rado ćemo pomoći.

<script type="text/javascript">

  var _gaq = _gaq || [];
  _gaq.push(['_setAccount', 'UA-34589424-1']);
  _gaq.push(['_trackPageview']);

  (function() {
    var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true;
    ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js';
    var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s);
  })();

</script>

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.