ponedjeljak, 6. kolovoza 2012.

Internet interna komunikacija


Interne ili unutrašnje komunikacije su jedan od najzahtjevnijih načina djelovanja za svaku organizaciju. Ukoliko je situacija gdje svi dolaze i odlaze na "jedna vrata"tada je prilika dobra za komunikacijsko djelovanje. Ukoliko ta situacija nije takva to izaziva neke probleme. Prijenos informacija mora biti zadovoljavajući za sve strane. Zašto? Prijenos informacija se mora dovesti tako kako bi i onaj zadnji u lancu djelovanja znao kakva je politika organizacije i kako se treba postaviti na nastale situacije. Nikako se ne smije dogoditi prazan prostor. Odnosno ne smije se dozvoliti situacija ne pokrivanja informacijama svih koje to treba zanimati. Ukoliko dolazi do takvih situacija,tada često dolazi do kriznih komunikacijskih problema,a to ni jedna organizacija ne može popraviti. Popravak obično znači količinu ispričavanja,tužbi,molbi i svega što šteti kasnijoj poziciji same organizacije.
Svaka organizacija ima svoje specifične probleme. Neke imaju "čudnog" poslovođu,a neke baš imaju mrskog menadžera,koji jednostavno nije u stanju komunicirati sa svojom okolinom. Najgora situacija jeste kada zbog takve tvrdokornosti ispaštaju direktno zaposleni u organizaciji. Ispaštanjem zaposlenika javlja se situacija nenadanih odlazaka ili otpuštanja. Svakako je to problem svake organizacije.
Uvijek se potkradaju greške ili neke situacije koje su ipak nemoguće za predvidjeti,ali i to ima svoje rješenje. Kako spasiti situaciju? Planiranjem i timskim radom. Osim toga za tako nešto su idealni odnosi s javnošću. Ljudi koji se bave odnosima s javnošću i koji  se bave komunikacijama imaju predznanje i sposobnost za djelovanje u ovakvim situacijama. Svakako su obučeni za svaku vrstu djelovanja,ali samo ako imaju podršku svojih viših struktura upravljanja. Neki su čak omogućili i sebi profit na takav način djelovanja.
Jedna od novijih situacija koje se pojavljuju na svjetskim tržištima jeste interna komunikacija uz pomoć interneta. Menadžeri svoje zaposlenike upućuju i nagrađuju na djelovanje. Ovdje smo naveli trendove budućih internih odnosa.
Nadahnjuje svoje zaposlenike i omogućava im izražavanje na sve načine koji su lako dostupni. Internet je jedan od njih. Sigurno kako nećete moći zabraniti svakom zaposleniku djelovanje unutar Internet veza,pa zašto to jednostavno ne iskoristite. Omogućite im pisanje blogova, Facbook stranica ili čak Twitera. Pojedine svjetske tvrtke su već uvele Twiter u svoje organizacije i time vrše razmjenu informacija,a bez ikakvih problema. Zabranite zaposleniku Internet,pa će on to potajno raditi. Uređaji su danas sve moderniji. Kako kažu:ako ih ne možeš pobijediti,pridruži im se. Ukoliko još možete iz toga izvesti korist,još bolje.
Pravo mjesto je Internet,a još kada bi dali pravo glasa svojim zaposlenicima imali bi situaciju gdje bi prijenos informacija daleko bolje bio prenesen,za razliku do sada. Prijenos bi bio zanimljiv i daleko osobniji. Ljudi bi lakše bili u kontaktu i kad nisu na poslu. Prijenos savjeta,taktika,strategija i posebno novih ideja bi bili daleko brži i kvalitetniji.
Jedna od situacija jeste i komunikacijski jezik. Imate situaciju gdje u jednoj tvrtci rade ljudi sa različitim sociološkim,psihološkim i drugim faktorima. Ukoliko organizacija nije timska,tada imate problem sa prijenosom informacija unutar organizacije zbog jednostavnog ne imanja "zajedničkog jezika ili simbola" za komunikaciju. Jednome je nešto ovakvo,a nekome drugom je onakvo. Ima li smisla?
Lutajući anketar je još jedna od mogućnosti koji mogu poboljšati protok informacija. Čovjek koji lako postavlja pitanja i daje nove smjernice na razmatranje. Nešto kao voditelj u TV emisiji. Malo "ubaci" neke nove informacije,pa prati reakciju. Na reakciju se "ubaci" sa novim idejama i to je odličan način na koji  možete doći do novih i boljih sustava u kojima radite.
Imate situacija u svijetu  gdje pojedine tvrtke organiziraju zajedničke novine. Nešto oko čega se okupljaju ljudi  i prenose svoja saznanja i naravno nove informacije.  Imate priliku ubrzati svoje inovacije,samo trebate znati kako.


Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite. 
Javite nam na:blazenko72@gmail.com 
Facbook:Osjob Communication Fan Page 
 Twiter: Osjob Communication

1 komentar:

  1. Howdy! I just would like to give you a big thumbs up for your excellent
    information you have right here on this post.

    I am coming back to your web site for more soon.

    Check out my page ... zeolite detox

    OdgovoriIzbriši

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.