ponedjeljak, 23. srpnja 2012.

Karakteristika analize i potreba javnosti.



Trebalo bi što češće istraživati javno mnijenje i potvrđivati stavove koji su doneseni. Doneseni stavovi su na nekom mjestu koji je znan samo dobro odabranim djelatnicima stranke ili partije. Većina takvih djelatnika želi nešto promijeniti,ali većinom ili nema volje ili nema snage nešto promijeniti. Promjene su samim njihovim postojanjem potrebne. Potrebna analiza bi trebala imati ove obavijesti. Obavijesti opet imaju svoju poruku,a one sve znače. Pojavom poruke imate informaciju  gdje trebate djelovati i kojim alatima kako bi vaša pozicija bila što bolja.
Karakteristika sadržaja analize
-opisivanje sadržaja trendova u sadržaju  poruke.
-otkrivanje internacionalnih razlika u sadržaju poruke
-izrada pravila ponašanja u sredstvima informiranja
-pomoć  pri kodiranju odgovora u intervjuu
-otkrivanje propagandnih tehnika koje su upotrjebljene u nekoj poruci
-otkrivanje stilističkih karakteristika poruke
Posebnosti ovih poruka su za razne ljude različito nametnute. Svatko ima drugačiju percepciju poruke,ako malo bolje to pogledate.
Većina društava ima svoj način razmišljanja i to specifično svoj. Znamo se izrugivati nekome drugome što su ovakvi ili onakvi,ali i mi sami imamo svoje specifične načine djelovanja. Načine djelovanja koji su samo nama svojstveni. Neka društva su više zatvorena,a neka opet manje. Svakako to treba uzeti u obzir kada se prave planovi u marketingu ili odnosima s javnošću. Za takve planove trebate imati barem početnu analizu stanja svijesti u javnosti i ukupnom društvenom doživljaju. Ukoliko to imate kvalitetno urađeno,tada imate i kvalitetnu poziciju za osmišljavanje svih daljnjih djelovanja koja vam predstoje.
Vrijeme je uvijek bitno. Vrijeme koje vam treba za organizaciju i osmišljavanje,a kasnije djelovanje. Uvijek odaberite nešto što možete realizirati,a da vam je vrijeme dovoljno. Nikako se ne treba dovesti do zadnjeg trenutka i ne obaviti već zacrtano. Zašto? Jednostavno,kad napravite plan djelovanja morate ga se striktno držati. Nikako ne smijete odstupati od njega,jer samo tako imate priliku da vas prepoznaju i cijene,po vašoj dosljednosti.
Možda vam to i neće biti lako,ali svakako organizirajte svoje vrijeme kako bi sve napravili u vremenskom slijedu koji vam je predviđen. Možda nemate energije ili jednostavno niste dovoljno jaki za pojedini zadatak. Svakako sve iskomunicirajte,jer vam je pomoć nekada nužna. Nekada nećete sve moći ni stići.
Imate najviše posla kada su izbori i kad je vrijeme nekih društvenih događanja koji su daleko užurbaniji od onoga što ste do tada navikli vidjeti. Djelatnici u odnosima s javnošću  nikako ne bi trebali,za vrijeme izbora,raditi za male novce. Zašto? Ovaj posao je jako stresan i nikako ne ulazite u njega ako niste sto posto sigurni kako ga možete izgurati. Većinom djelatnici u odnosima s javnošću i ne pripadaju nekoj opciji,a posebno političkoj,ali svakako trebaju braniti svoje poslodavce kada je to vrijeme. Gdje su odnosi s javnošću potrebni:
-za otkrivanje interesa,stavova,uvjerenja.
-za otkrivanje reakcija javnosti na neke probleme
Ovdje su djelatnici potrebni u najvećoj mogućoj mjeri. Naravno imate i situacija kada se posao proširuje i na one prostore na kojima mi ne bi trebali sudjelovati.


Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nas komentirajte ili nam javite.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

Objavi komentar

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.