utorak, 19. lipnja 2012.

Case study" Jupiter Luxury hotel"

Studija slučaja: Jupiter Luxury hotel   
NASLOV: Porođajne muke u tek otvorenom luksuznom hotelu. Postoji malo ne snalaženje,a malo i ne razmišljanja o idejama i načinu rada u novo otvorenom hotelu sa četiri zvjezdice.   
Napisao:OsJob   
Objavljeno: 15.06.2012.  
 Tvrtka:    Industrija: Turističko-ugostiteljska.  
 Godišnji prihod: Povjerljivi    
Broj zaposlenih: Povjerljivi   

Uvod: Novootvoreni hotel koji ima problema sa identifikacijom svojih ciljeva. Početkom šestog mjeseca otvoren je novi hotel. Hotel ima četiri zvjezdice. Luksuzno je opremljen. Stvoren jeste za višu klijentelu,ali ima problem sa nikakvim bukingom i slabom posjećenošću. Nedostatak jeste u marketingu,upravi i načinu komunikacije prema svojoj okolini. Nije pripremljen način rada i oblici na kojim funkcionira ovaj hotel. Količina negativnih reakcija je veća nego što je dozvoljena za tek otvoreni hotel. Od devet kritika niti jedna nije odlična. Većinom je naglašeno kako je slabije i lošije rangiran. Problem jeste i kupatilo koje je izvan soba za boravak. Znači jedan kat ima jedno kupatilo. Takav oblik smještaja sebi mogu dozvoliti samo mlađi i ne obuzdaniji ljudi. Internet stranica je potpuno pogrešna. Klikom na Jupiter Split imate samo informaciju o gradu,http://www.sobe-jupiter.info/hr/informacije.htm a tek kasnijim i upornijim klimanjem dolazite na stranice hotela. Rezervacija je u rasulu. Potreba za rebrandingom je već nužna,a to već izaziva veći problem za samog vlasnika.   
Kam panja   
Korak 1:Popraviti Internet stranicu koja dovodi ljude do bukiranja smještaja. Promjena mora biti brza i dobro riješena. Povezati se sa Internet Travel agencijama i jače se oglašavati.   
Korak 2: Velikodušno ponuditi relevantne informacije od vrijednosti prije svega. Pojasniti kako pružaju uslugu koja lako zadovoljavaju interese mlađe populacije. Ponuditi dodatne sadržaje i mogućnost lakšeg pristupa bazenu na krovu hotela.  
 Korak 3: Potruditi se biti na društvenim mrežama i uvijek biti prisutan. Uvijek davati informacije koje su bitne u vezi hotela. Iskoristiti priliku i pozvati goste sa negativnom kritikom kako bi opet došli i uvjerili se u poboljšanje usluge.   
Korak 4: Fokus na SEO i optimizaciju na stranim Internet stranicama. Pogotovu koristiti stranice njemačkog govornog područja,zatim mađarskog i slovenskog.   
Korak 5: Koristiti socijalno umrežavanje-širiti poruku dalje. Objašnjavati pogodnosti i kvalitetu usluge koja se nudi.     
Linkovi:  
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g295370-d661818-Reviews-Hotel_Jupiter-Split_Split_Dalmatia_County_Dalmatia.html 

 http://www.sobe-jupiter.info/hr/informacije.htm

 https://plus.google.com/u/0/101545862238603431181/about

 http://hr.hotels.com/ho406096/jupiter-luxury-hotel-split-hrvatska/

 http://www.hrs.com/uk/booking/en/croatia/split-splitsko-dalmatinska/jupiter-549140.html 

 Kampanja web stranica: Iskoristiti Internet stranice za povezivanje i dijeljenje informacija. 
Kampanja Blog: Koristiti blog objavljivanje,a posebno Tumblr sa kratkim vijestima. Druga mjesta, osim Tumblr-a,lako se koristi Pintarest,Twiter ili nešto slično. Svakako izgraditi stranicu na Facebook-u,ali u kasnijim poboljšanim etapama. 
 Više informacija: osjob.bloger.com    

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.