subota, 24. ožujka 2012.

Strategija za društvene mreže.

Društvene mreže ili Social Media su nužnost u suvremenom svijetu za prijenos podataka ili informacija ili čak običnu razbibrigu. Neki koji jednostavno ne podnose televiziju u ovakvom obliku i potpuno se okreću od nje jesu i u našoj blizini. Postajemo jednostavno takvi. Zašto? Nismo više za dirigirane informacije,već za slobodnu upotrebu svih medijskih oblika koji su nam na dohvat ruke. Jedna od karakteristika jeste kako su svi ovi mediji većinom Free. Ukoliko ne ostaju Free,pronalazimo neke nove stranice koje jesu. Svakim danom se pojavljuje nekih novih tisuću,koje lako zaokupljaju našu pažnju. Pažnja se opet nagrađuje prometom,a taj promet donosi novac ljudima koji je pokreću. Svi su zadovoljni i koza je cijela. Ovo je bio samo jedan segment od strategija koje se pokazuju u našim sredinama. Kako će to uskoro biti? Vidjet ćemo jako brzo. Tehnologija se razvija,pristup informacijama postaje sve lakši. Ipak postoji jedan problem,a to je neki novi vjetrovi u američkim zakonodavnim vodama,koji opet pokušavaju nametnuti zakon o piratstvu,a to opet samo znači kako ćemo uskoro više podataka dobivati iz npr. Kazahstana nego iz Amerike. Mislimo kako je u američkim vladam nastala euforija protiv terorista,pa se nećemo začuditi ako ograniče kretanje svojim građanima-dobro,to baš ne bi bilo dobro,ali je u ludim solucijama čak i moguće. Ovdje nas interesiraju odnosi s javnošću i njihova lakša i bolja naravno primjena. Jedan od način prijenosa informacija imamo preko društvenih mreža,a tako pojedine organizacije počinju graditi svoj marketing,naravno,na svoj svojstven način. Kako napraviti strategiju i kako je izbalansirati,to je ono što nas interesira. Jedno od najčešćih slučajeva kod naših poznanika jeste onaj način rada "pokušaj i pogreška". Znate onaj sustav u kojem nešto pokušaš i vidiš kako ne ide,pa pokušaš ponovno,pa uspiješ nešto,pa pokušaš dok ti ne dosadi. Takav je način dobar,ali treba jako mnogo vremena,a vama treba strategija odmah,a ne sutra ili sljedeće godine. Odnosi s javnošću su disciplina koja pokušava neke stvari riješiti i to postavljanjem pitanja. Nikako deklamiranjem posebnih govora,jer to zaduženje političara,nego jednostavnim postavljanjem kvalitetnih pitanja i pravilnog usmjerenja pozornosti na pojedine dijelove koji su za nas bitni. Kako to postići? Samo upornim izučavanjem smjerova kretanja trendova,alata i interneta,marketinga,čak i psihologije i sociologije. Pitanja moraju biti kratka i smislena i naročito okrenuta prema ciljevima svoje organizacije. Većina organizacija ovakve strategije ne radi i ne smatra ih potrebnim,ali zato i često zatvaraju svoja vrata-zauvijek. Nismo zluradi,ali je postalo jasno kako malo vremena ulažemo u planiranje,a sve više u gubljenje vremena. Rezultat jeste ovakva kriza.
Glavno pitanje koje će vam postaviti svaki dobar manager jeste:koji je vaš cilj? Neki će tražiti viziju ili misiju,ali opet svi teže prema krajnjem mjestu na kojem se vidite. Tada postavljate cilj i iz njega dalje slijede oblici razvoja plana koji ima svoj redoslijed,a to su zamišljanje u drugim prostorima ili na društvenim mrežama. Postavljamo ciljeve i predviđamo alate za realizaciju naših planova. Alati su programi na kojima imamo namjeru doseći do određene populacijske grupe,a sve u interesu naše organizacije. Marketing je nužan,a još više je nužan u recesijskim vremenima. Zatim je potreba istraživanja drugih informacija do kojih možemo doći,a vezani su uz društvene sadržaje koji su već bili ili se dogodili. Istražujemo sve što se dogodilo ili se pokušalo sakriti u posljednje vrijeme na društvenim mrežama,a zatim odaberemo put kojim idemo ili barem gdje ne idemo. Kada smo to riješili,preostaje nam samo da spojimo analizu i ciljeve. Promiješamo i imamo viziju plana kako bi on mogao izgledati. Postavljanjem plana idemo prema zamislima vremenske upotrebe istog. Moramo znati koliko nam je vrmena potrebno i kako ćemo to riješiti. Nikako ništa ne počinjati bez detaljnog kalendara planiranja,jer bez njega sve može duže trajati,a to znači kako vas to mnogo košta. Većim koštanjem imate samo problem,a nikako razvoj.
Svi tekstovi su nastali na privatnim istraživanjima i ne sugeriramo nikome ništa. Ukoliko smo nešto zaboravili slobodno nam javite ili nas komentirajte.

Broj komentara: 7:

  1. We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your web site offered us with valuable information to work on.
    You've done an impressive job and our whole community will be
    grateful to you.

    Feel free to surf to my site wiki.familiekock.nl []

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi I am so happy I found your blog page, I really found you by
    error, while I was researching on Bing for something else, Regardless I am here now and
    would just like to say many thanks for a fantastic post and
    a all round interesting blog (I also love the theme/design),
    I don't have time to look over it all at the minute but I have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will
    be back to read a great deal more, Please do keep up the fantastic work.


    Feel free to surf to my site :: CS6000i Brother sewing machine
    (brothercs6000ireview.org)

    OdgovoriIzbriši
  3. It's amazing designed for me to have a site, which is beneficial designed for my knowledge.
    thanks admin

    My page fandomaccess.com ()

    OdgovoriIzbriši
  4. I am regular visitor, how are you everybody? This
    piece of writing posted at this site is actually fastidious.


    My web site: manfaat binahong ()

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello there! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog
    platform are you using for this site? I'm getting tired of Wordpress because I've had problems
    with hackers and I'm looking at alternatives for another platform.
    I would be great if you could point me in the direction of a good platform.



    my webpage - pamojanetwork.com ()

    OdgovoriIzbriši
  6. The other day, while I was at work, my sister stole my apple ipad and tested to see if it can survive a 40 foot drop,
    just so she can be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she has 83 views.

    I know this is totally off topic but I had to share it
    with someone!

    Also visit my web-site ... brucearmstrong.net, ,

    OdgovoriIzbriši
  7. Thank you a bunch for sharing this with all of us you really understand what you are
    speaking approximately! Bookmarked. Please
    additionally talk over with my site =). We could have a link alternate arrangement between us

    Also visit my web blog: zipsqueal.com ()

    OdgovoriIzbriši

Ostavite svoj komentar ovdje.

osjob.blogger.com

Blog o odnosima s javnošću. Teorija i praksa na jednom mjestu.

OsJob Communication

OsJob je blog koji se interesira o odnosima s javnošću i komunikaciji. Bavi se svim aspektima djelovanja i alata PR-a i olakšavanja komunikacije.